Wednesday, February 27, 2008

hari yang gelap

elo guys.. hari ni bukannya gelap sebab apa.. sebab aku ngantuk.. kuyu jek mata aku ni.. tak than.. dah pekan nescafe pon tak leh jalan.. so, nmpknya hari ni keja aku sgt tidak produktif.. hahaha..

this few days.. nothing interesting i guess.. semlm ada gath MB dkt EP mcm biase evry tuesday.. kebetulan aku tak main liga, aku pon join la diorg.. main ntah apa2.. bahu aku still tak ok.. then chief ckp nex week kena main.. belasah jelah..jgn tercabut sudah tgn aku nnt.. huhu..

and btw guys, m gonna open my new blog.. tp m not gonna talk bout my life.. more on trading.. nntkan kemunculan ayoymegastore.blogspot.com.. hehe..

rasanya takat tu jelah.. ngantuk bangat ni.. cptla kul 5.. aku nak balik tido jap before gi EP for klinik bowling organized by me, trained by ezyr..

so, keep in touch.. cu when i cu.. daaa.. adios

No comments: